چگونه برای کسب وکارهای اینترنتی راهبردهای تجارت الکترونیکی را فراهم کنیم ؟

بایدتوجه داشت که تجارت online باسهم عادلانه اش از محدودیت های مالی ایجاد می شود . بدون شک در مقایسه با ایام گذشته که مبالغ هنگفتی صرف تبلیغات در تجارت سنتی می شد، بطور چشمگیری در تجارت اینترنتی کاهش یافته است .اینترنت برای کسب وکارهای کوچک فرصت تجارت نامحدود را ایجاد می کند .طبق مطالعات منتشر شده از سوی  cmo شورای تجارت الکترونیک انتظار می رود کسب وکار اینترنتی تا ۲۰درصد افزایش یابد. همان شورا گزارش داده که شرکتهابی با درامد ۱۷۹.۸ بیلیون دلار افزایش یابد و یک صنعت ۱.۴تریلیون دلاری راایجادنماید، همان شورا نقل میکند که درسال ۲۰۱۴شرکتهایی تا۱۷۹.۸بیلیون دلارهزینه کرده و۲۸درصد آنها به سمت تجارت الکترونیکی روی آوردند .گرچه روند بازگشت سرمایه درتجارت الکترونیک بالاست. لکن جهت اطمینان از اینکه تجارت الکترونیکی ما در دراز مدت نیز موفقیت امیز باشد بایستی چند نکته را مد نظر داشت .

comment7

دراینجا چند نکته تخصصی در مورد چگونگی ساخت تجارت online برای کسب وکارهای کوچک ارایه می گردد .

۱-همیشه به روز باشید :

یکی از بزرگترین مزایای کسب وکارهای کوچک د رمقایسه با رقبای بزرگتر امکان سازگاری با شرایط محیطی است . 
کسب وکارهای اینترنتی برای اینکه در این بازی برگ برنده را داشته باشند بایستی با شرایط محیطی هماهنگ باشند .بطور مثال :یادگیری روند مستمر این صنعت یک عامل حیاتی است 
جهت اطمینان ازاینکه کمپین تجارت online شما اثربخش وپیشتاز خواهد بود .
لکن ا ز انجا که بیشتر کسب وکارهای کوچک فاقددپارتمانهای عظیم تجاری می باشند اموختن روند این صنعت یک وظیفه اساسی وخطیر است .
خوشبختانه تعداد زیادی از راهبران این صنعت دارای وب سایتها وبلاگهای متنوعی هستند .این متخصصین دارای حجم زیادی از اطلاعات هستند که در رسانه های اجتماعی کاربرد دارند .
توصیه اکید شده است .که کسبوکارهای کوچک بایستی ازاین رهنمودها پبروی نمابند .
وسرعت خود را افزایش داده تا با اخرین روندها ورویدادها همراه باشد .

۲- مدیریت یک بلاگ 
برای بیشتر کسب و کارهای کوچک  منشا بسیاری از درد سرها وگرفتاریهاست :
با این دیدگاه که مدیریت همزمان بلاگ ها اغلب منجر به درگیری حسابی می شود 
از طرفی دردنیای دیجیتالی امروز اهمیت تغییرات ناگهانی بلاگ نویسی را نمیتوان نادیده گرفت .
بلاگنویسی برای کسب وکارهای کوچک ونوپا زمینه
معرفی دیدگاه ها و فعالیتهای تجاری شان رادر دریک روش مرتبط وهماهنگ فراهم می کند .
حفظ مدیریت یک بلاگ برای یک کارآفرین جوان (نوپا) جهت تثبیت اقتدارش در اینترنت بسیار ضروریست .بلاگ ها نه تنها فرصت ارایه پیام های کسب وکارهای کوچک را فراهم می اورند بلکه به عنوان ابزار seo نیز بسیار موثر می باشند . وبلاگ ها می توانند لینک پشتیبان برای وبسایت های تجاری یا صفحات رسانه های اجتماعی جهت افزایش تعداد کاربرها باشند . 
برای صاحبان تجارتی که اعتقادی به بلاگ ندارند برون سپاری واستخدام بلاگرهای مستقل گزینه خوبی خواهد بود .

۳-توجه به تجزیه تحلیل ها و کنترل و اصلاح:
استراتژی تجارت online نتایج سودمندی ببار می آورد . چه در افزایش ترافیک و چه در کسب درامد.
 اثرات کمپین تجارت online لازم است مشهود باشد .
بدون مشهود بودن داده‌ها هدف نهایی این استراتژی بیهوده خواهد بود .
همیشه آسان نیست کشف اینکه آیا استراتژی تجارت on‌‌line بهتر شده است یا خیر ؟
 بنابراین برا کنترل موقعیت در کمپین تجارت online
وتوسعه ان بایستی از چند ابزار اثرگذار استفاده شود .
این ابزارهااطلاعات مشروح راجع به هر چیزی از میزان ترافیک ،فعالیت کاربر در وب سایت ارایه مینماید .
باتعداد محدودی برای اثرگذار تجارت الکترونیکی  میتوان موفقیت چشمگیری کسب نمود .

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *